Skuteczna kampania Citigo wśród kobiet

Skoda Citigo_effie

Kampania wprowadzająca Skodę Citigo na polski rynek zdobyła w miniony poniedziałek srebrną statuetkę Effie Awards nagradzającą najbardziej efektywne kampanie reklamowe.

Przekaz promocyjny skierowany był do kobiet kupujących swoje pierwsze auto. Kampania podkreślała, że żaden samochód nie rozumie lepiej potrzeb kobiet: jest niezastąpiony na zakupach, parkowanie nie wymaga wysiłku i bezpiecznie prowadzi się w miejskiej dżungli.

Akcja reklamowa towarzyszyła paniom, nie tylko podczas oglądania telewizji, czytania prasy, czy przeglądania internetu. Pojawiła się również w kinach, klubach fitness, sklepach odzieżowych i salonach fryzjerskich. Całość dopełniła współpraca z blogerami oraz liderami opinii.

Jednym słowem wszechobecna kampania nie mogła się nie udać. Skoda mogła albo zamęczyć potencjalne klientki chodząc za nimi krok w krok lub przekonać do atutów Citigo pokazując, jak dobrze znają ich potrzeby (nie każdy bowiem chadza za paniami do fryzjera 😉 ).

Ciekawe kiedy i czy w ogóle doczekamy się, by producent kierował do kobiet kampanię samochodu pokroju swojej flagowej limuzyny Skody Superb… 😉

Leave a reply