Rewolucyjne ubezpieczenie w ofercie sieci Plus

Najpoważniejszą i najpowszechniejszą obawą dręczącą posiadaczy jakiegokolwiek urządzenia elektronicznego jest strach przed uszkodzeniem, którego nie obejmują zapisy zawarte w gwarancji – mowa głównie o zalaniu czy uszkodzeniach mechanicznych powstałych na przykład w wyniku upadku urządzenia. Jest to obawa całkowicie zrozumiała, bowiem zdarza się, że koszty naprawy potrafią być horrendalnie wysokie, a czas oczekiwania na naprawę w przypadku uznania naszego zgłoszenia wynosi zwykle do 30 dni, z których serwisy gwarancyjne skwapliwie (i nadmiernie) korzystają, pozbawiając nas możliwości korzystania ze sprzętu przez miesiąc – jest to szczególnie dotkliwe dla osób, dla których uszkodzona elektronika jest narzędziem pracy.

Niemniej jednak powoli na rynku ubezpieczeń pojawiają się oferty, które mogą pomóc zredukować zarówno zagrożenie, jak i czas oczekiwania na naprawę – najlepszą obecnie na rynku tego typu opcją jest wprowadzona niedawno przez firmę Plus (przy współpracy z PZU oraz Regenersis) usługa „Ubezpieczenie Plus”.

Ubezpieczenie Plus - kompleksowa oferta dla abonentów sieci Plus (źródło: Plus)

Ubezpieczenie Plus – kompleksowa oferta dla abonentów sieci Plus (źródło: Plus)

Rewolucyjność tego rozwiązania, dostępnego póki co tylko dla klientów sieci Plus, polega na nastawieniu na kompleksowość i prędkość: ubezpieczenie bowiem obejmuje dowolne uszkodzenie powstałe w wyniku dowolnej przyczyny (w tym również wspominane wcześniej uszkodzenia mechaniczne, zalania, ale też kradzież itp.), a czas na wykonanie napraw czy ewentualnej wymiany sprzętu na nowy jest absolutnie rekordowy i wynosi maksymalnie 48 godzin dla telefonów i smartfonów oraz nie więcej niż 7 dni dla laptopów, tabletów i konsol.

To jeszcze nie wszystko: Plus zapewnia darmowy transport urządzenia zarówno od klienta do serwisu, jak i z serwisu z powrotem do klienta – wszystko jest realizowane przy pomocy firmy kurierskiej w ciągu maksymalnie 24 godzin od zgłoszenia usterki. Dodać należy, że Plus to jedyna obecnie na rynku firma oferująca taki transport bez naliczania dodatkowych kosztów.

Koszty tego ubezpieczenia są relatywnie niskie i w zasadzie nieodczuwalne, bowiem niewielka suma jest doliczana do miesięcznego rachunku abonenckiego, a klient otrzymuje specjalną kartę od PZU, dzięki której zawsze i wszędzie jest w stanie okazać dowód zawarcia umowy ubezpieczenia. Trudno spekulować, czy inni operatorzy pójdą w ślady Plusa, jednak dla abonentów tej sieci jest to niewątpliwie świetny powód, by nadal korzystać z usług operatora oferującego tak dobre ubezpieczenie.

Leave a reply