Oklejanie samochodu – jak się wyróżnić?

oklejanie samochodów folia 3M

Zwiększanie atrakcyjności samochodu poprzez oklejenie go folią to już powszechny zabieg.  Zazwyczaj stosowany był w celach reklamowych, dziś nie chodzi tylko o promocję. Folia pozwala chociażby na zmniejszenie kosztów odnowienia karoserii lub personalizację. Obstawiam, że to druga opcja kieruje większością właścicieli aut. Dziś modnym jest odzwierciedlanie swojej osobowości w gadżetach oraz ich charakterze. Etui na telefon, laptop, zegarek, a nawet samochód, choć znacząco przewyższa gabarytami pozostałe, ma wyróżnić jego posiadacza.
I jak ja teraz mam okleić niewyróżniający się niczym firmowy samochód, by przykuł wzrok kierowców i przechodniów oraz, co więcej, udowodnił im, że to naszym, a nie żadnego innego salonu wnętrz klientem mają się stać?

Oklejanie samochodów (kliknij) oraz najróżniejsze programy graficzne dają nam teraz nieograniczone możliwości – wystarczy uruchomić kreatywną część mózgu i z tym , co stworzy udać się do agencji reklamowych po  wycenę.

Co przyniosły moje kreatywne przemyślenia? Poczciwa Panda ma być nośnikiem informacji o projektach i wizualizacjach łazienek – prosty samochód i do tego powszechna już usługa. Spróbujmy zatem, by każdy kto będzie mijał nasz tuzinkowy samochód potraktował go, jak dopiero do wypuszczoną z fabryki furę, a to co na nim zobaczy sprawi, że nasz salon będzie jedynym, w którym będą chcieli zaprojektować swoją łazienkę.
Pomysł przyszedł dość szybko – „wsadzić do Pandy łazienkę”. Nieco trudniejsze było wykonanie koncepcji. Włoski ulubieniec to nie duży bus z wielką paką, na której łatwo zmieścić każdą grafikę. Po wielu ćwiczeniach gimnastycznych z metrówką, w końcu przenieśliśmy wymiary do CAD Decoru, by zaaranżować niewielkie i atrakcyjne pomieszczenie.

Na efekty będziecie musieli troszkę poczekać, bowiem oklejanie zaplanowałam na koniec kwietnia. Wówczas, nie omieszkam podzielić się z Wami swoim dziełem 😉

Jeżeli planujecie okleić samochód i zastanawiacie się nad realnymi kosztami, podpowiem, że wykonanie mojego projektu (samo wykonanie: druk i wyklejenie) wyniosło 1500 zł. Agencji reklamowych oferujących tego typu usługi jest naprawdę dużo, dlatego zbierajcie i porównujcie oferty oraz koniecznie negocjujcie ceny. Z reguły ciężko jest wycenić określoną usługę, dlatego łatwo się naciąć. Zaproponują Wam różne grubości folii, z rozmaitymi dodatkowymi powłokami ochronnymi i będą wychwalać górowanie ich wydruku nad innymi. Pamiętajcie – negocjujcie, oni bowiem też walczą o klienta.

Leave a reply